Procedury postępowania

w przypadku zgłoszenia awarii na sali dydaktyczno-szkoleniowej

Jeszcze wczoraj wszystko na sali działało, a dziś... awaria projektora... Dobrze jeśli sala użytkowana jest sporadycznie, jest bowiem czas na "uporządkowanie myśli". Gorzej, gdy termin rezerwacji pomieszczenia zbliża się nieuchronnie... Trzeba działać szybko...

1. Zgłoszenia awarii dokonujecie, Państwo, dzwoniąc na numer telefonu 668 055 364 lub pocztą elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. /w korespondencji prosimy o podanie telefonu kontaktowego/.

2. Jeżeli sytuacja wymaga uszczegółowienia w ciągu 30 minut od zgłoszenia oddzwoni do Państwa wyspecjalizowany technik i poprosi o przekazanie informacji pomocniczych, zawężających złożoność problemu.

3. Oficjalnym zgłoszeniem awarii, a tym samym bodźcem do wszczęcia przygotowań wyjazdowych jest przesłanie na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. informacji zawierających:

  • nazwę i adres Zamawiającego
  • ewentualny adres pomocniczy, pod który stawić ma się nasz technik lub zespół wyjazdowy
  • krótki opis awarii
  • numer telefonu osoby oddelegowanej do kontaktu z FachTech.


4. Reakcja serwisowa następuje do 24 godzin od momentu przyjęcia oficjalnego zgłoszenia do realizacji. W zależności od aktualnego obłożenia pracą zdarzają się częste przypadki, że nasz elektronik zawita pod wskazany adres jeszcze w tym samym dniu roboczym.

5. Większość usterek usuwamy w czasie pierwszej reakcji serwisowej. Zdarzają się jednak sytuacje, gdy awaria jest poważna. Na przykład jest to awaria sprzętowa, której nie da się usunąć "od ręki", lub usterka wymaga przyjazdu zespołu instalacyjnego /np. wymiana uszkodzonego przewodu w szkielecie strukturalnym sali, uszkodzenie windy sufitowej, itp.../.

  • W przypadku poważnych awarii gwarantujemy przyjazd zespołu instalacyjnego w przeciągu /max/ 48 godzin od zaistnienia takiej potrzeby lub w terminie wskazanym przez Zgłaszającego.
  • W przypadku awarii sprzętu elektronicznego /np. projektora, ekranu, wzmacniacza, głośników, itp.../ wymagającej przekazania urządzeń do naprawy lub zakupu nowych czas usunięcia awarii ustalany jest indywidualnie.



Powyższe procedury odnoszą się do każdego profilu naszej działalności.